دسته‌بندی نشده

ست کردن با مبل آبی – راهنمایی برای چگونگی ست کردن با رنگ آبی

ست کردن با مبل آبی

از رنگ های تیره و اقیانوسی تا رنگ های روشن مانند آسمان صبحگاهی٬ رنگ آبی برای مبل هر خانه و فضایی را زیبا می کند٬ ممکن است تعجب کنید و بخواهید که بیشتر در مورد ست کردن با مبل آبی بخوانید٬ در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت.

ست کردن با مبل آبی

شما در خرید و انتخاب مبل می بایست به نکات بسیاری توجه داشته باشید٬ چرا که مبل ها قلب یک اتاق هستند٬ محلی که مبلمان قرار دارند جایی است که خانواده و دوستان برای گذراندن زمان با یکدیگر دور هم جمع می شوند٬ بنا بر این می بایست به این تصمیم مهم که انتخاب و خرید مبل است دقت داشت.

با در نظر نگرفتن طرح٬ ابعاد و شکل مبل باید یکسری نکات دیگر را هم در نظر داشت٬ مانند اینکه مبل مورد نظر چگونه مورد استفاده قرار می گیرد٬ کجا قرار می گیرد و طرح و رنگ محل قرار گیری آن چگونه است٬ این ها برخی از مواردی است که می بایست در نظر داشت.

باید در نظر بگیرید و بدانید که اغلب میزبان مهمانی های بزرگ هستید یا کوچک٬ آیا می بایست مبلی تهیه کنید که پارچه و اجزای مقاوم داشته باشد یا خیر و..
می توانید از بخش خرید مبل چستر یا مبل مدولار دیدن کنید تا کمی از سلیقه تان را بشناسید.

مبل آبی با چه رنگ هایی ست می شود؟

رنگ آبی برای مبلمان٬ رنگی است کلاسیک٬ که قرن ها است به دکوراسیون و مبلمان رسیده و خانه ها را زیبا کرده است٬ برخی کارشناسان خارجی پیشبینی کرده اند که در سال ۲۰۲۴ رنگ آبی بر فضای داخلی تسلط خواهد یافت و به یک رنگ محبوب برای فضای داخلی تبدیل می شود.

رنگ آبی معمولا نمادی از آرامش و طبیعت است٬ رنگی خنثی است که به دلیل اثر آرام بخشی که دارد معمولا به یک رنگ آرام شناخته شده است.

اینکه شما بتوانید رنک مبلمان تان را با عناصر داخلی اتاق تان هماهنگ کنید٬ یک موضوع بسیار مهم است در ادامه برخی از رنگ های مناسب برای ست کردن با رنگ آبی را شرح می دهیم.

ست کردن مبل آبی

ست کردن رنگ آبی با خودش

یک مثال از طبیعت زیبا می تواند کمک کند که شما آسان تر متوجه این موضوع شوید و بتوانید به خوبی در ست کردن با مبل آبی از این موضوع کمک بگیرید؛ اگر به اقیانوس و دریا نگاه کنید٬ متوجه طیف رنگی آبی های مختلفی می شوید که با سایه ها و حالات مختلف در آب بوجود می آید.

استفاده از رنگ های مختلف آبی٬ مثلا استفاده از رنگ های روشن آبی در پس زمینه٬ مانند دیوار ها و کف محیط و استفاده از مبلمان های با رنگ آبی تیره تر می تواند یک ایده ی جذاب برای ست کردن مبل با رنگ آبی باشد.

برخی از رنگ هایی که می توانید برای ست کردن با مبل آبی بکار بگیرید:

  • سفید
  • خاکستری
  • کرم
  • بژ

به طور معمول بهتر است که از رنگ های خنثی مانند رنگ هایی که بالا تر مثال زدیم استفاده کنید تا یک ست رنگی مناسب و جذاب ایجاد کنید.

ست کردن رنگ آبی با سفید

با ترکیب کردن رنگ سفید و رنگ آبی می توانید یک ظاهر بسیار مدرن و آرامش بخشی را به فضا می بخشد٬ این ترکیب رنگی را براحتی استفاده کنید و مطمئن باشید که از نتیجه راضی خواهید بود.

ست کردن با مبل آبی رنگ

اگر از مبل آبی استفاده میکنید و میخواهید از رنگ سفید هم در کنار آن استفاده کنید٬ بهتر است از رنگ سفید در کوسن ها٬ دیوار ها٬ فرش٬ پرده ها و دکوری های مختلف استفاده کنید تا بتوانید یک فضای زیبا و جذاب بسازید.

ست کردن رنگ آبی با زرد

با ست کردن مبل آبی و زرد٬ می تواند برای شما زیبا ترین و چشمگیر ترین ست رنگی را به وجود می آورد٬ اگر قصد استفاده از رنگ زرد را کنار رنگ ابی دارید٬ می توانید در مواردی که ذکر می کنیم بکار ببرید:

  • فرش
  • پرده
  • دکوری ها
  • میز ها
  • و …

هر چند بهتر است تلاش بر این باشد که تعادل را در رنگبندی رعایت کنید و توجه داشته باشید که رنگبندی دکوراسیون تان بیش از حد روشن و خسته کننده یا برعکس نشود.

ست کردن مبل آبی با رنگ زرد

ست مبل آبی با رنگ طوسی

رنگ طوسی یا به همان عامیانه رنگ خاکستری روشن٬ از آن دست رنگ هایی است که یک انتخاب عالی برای رنگ فرش محسوب می شود٬ رنگ طوسی واقعا با رنگ های مثل آبی مطابقت دارد و یک جذابیت جشمگیری دارد٬ اگر از مبلمان آبی استفاده می کنید و ست کردن با مبل آبی تان برایتان مهم است٬ رنگ طوسی هم یک انتخاب خوب به شمار می آید.

ست کردن مبل آبی با طوسی

خلاصه‌ای از ست کردن با مبل آبی

همانطور که اشاره داشتیم٬ رنگ آبی به عنوان یک رنگ آرامش بخش شناخته شده و نمادی از ارامش و تعادل محسوب می شود٬ معنویت در این رنگ و ارتباط آن با طبیعت به خوبی دیده می شود.

اما در دکوراسیون٬ رنگ آبی یکی از بهترین رنگ هایی است که می توانید راحت‌تر از دیگر رنگ ها ست کردن را انجام دهید و رنگ ها را با یکدیگر مطابقت دهید و یک فضای جذاب بسازید.

سعی داشته باشید در انتخاب رنگ فرش‌ هم کوشا باشید و یک رنگ مناسب را به کار ببرید٬ چرا که رنگ فرش می تواند یکی از تاثیرگذار ترین المان های دکوراسیون باشد.

ما در سانترال مبل انواع مبل ها در رنگ ها و مدل های مختلف را ارائه می دهیم که هرکسی با هر سلیقه ای می تواند مبل مورد نیاز و علاقه خودش را تهیه کند٬ شما با مراجعه به بخش محصولات سانترال مبل می توانید مبلمان های ما دیدن کنید٬ در نهایت از این که تا انتهای این مقاله از سانترال مبل با ما همرا۸ه بودید سپاس گزاریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *